26 Ekim 2009 Pazartesi

kingodisco..

bugün hocamız bi soru sordu: "hafta sonunuz nası geçti?" diye.. atladım hemen haliyle: "harika geçti hocam.." dedim. niye böyle dedim? niye olacak, istanbul'a gittim de ondan. ehiehi. evet sevgili okur, disko kralı'na gittik bu hafta sonu. radyo topluluğu ile beraber üstelik. güzeldi vallahi. çok güzeldi.

programdan önce, istanbul'a ilk kez gitmiş bi insan olarak şunu söylemek istiyorum: bu şehirde her şey çok arkadaş. gözüme ilk çarpan şey bu oldu. diren'e de söyledim, hakkaten lan dedi. bu şehrin insanı çok, arabası çok, otobüsü çok, binası çok.. çok allah çok.. ama muazzam bi şehir vesselam. ne yalan söyliyim, rize'yle kapışır benim gözümde. düşün artık gerisini. anlatıyım ister misin biraz? hadi anlatıyım tamam. programdan önceki 3-4 saatlik boş vaktimizde güzel yerler gördüm. misal ortaköy, misal taksim, misal istiklal caddesi. taksimde ıslak hamburger bile yedik olm ne diyosun sen.. peheyy.. istiklalde bi yere gittik, aynı ersin karabulut'un sandık içi köşesinde çizdiği yerdi orası. kesin yani. orası orasıydı. kanal d binasına giderken Ali Sami Yen Stadyumu'nun yanından geçtik ve ben kendimi otobüsten atıp koşa koşa stada sarılmak istedim, olmadı.

efenim gezdik dolaştık, sonunda tabi asıl amacımız olan kanal d binasını ziyaret etme eylemini gerçekleştirdik. yarım saat beklettiler kapıda ama canları sağ olsun. içeri girdik, bi ilgi, bi alaka, bi ikram.. neler neler yani. eheh. yok yok şaka. bize de normal konuk gibi davrandılar. ama en öne oturduk o başka. neyse konu dağıldı. ne diyoduk? heh program. programa fatih ürek, fırat abi (haneler'deki yaban), boncuk abla (haneler'deki pınar), rasim öztekin, volkan baydar, nazlı kızlar ve ismini hatırlayamadığım niceleri katıldı. [bu bir reklamdır.] volkan baydar dediğimiz adam, öyle mest etti ki hepimizi, ağzımızın suyu aktı dinlerken. [bu bir reklamdır.] programın sonlarına doğru okan, topluluğumuzdan nazlı'yı çıkardı sahneye. oturttu sunucu koltuğuna. hediyesini aldı nazlı'dan. odtü'ye gelme sözü verdi. falan. şahaneydi o dakikalar. heyecan bastı, gurur sardı etrafımızı. (heyecan basması) öte yandan rasim öztekin, kinaye döktü etrafa. iğneleye iğneleye bi hal etti alamancı "beybi"leri.

velhasıl kelam, çok eğlendim ben. iyi ki gitmişim bu geziye. program da muhteşem oldu, küçük istanbul gezisi de. keşke hep gitsek böyle. ulan çok güzeldi yaa. gelemeyenlerin de canı sağ olsun, üzülmesinler. (wod'a selamlar..) bi dahaki sefere gelirler onlar da inşallah. neyse efenim artık bitiriyorum ben. öperim hepinizi. kendinize dikkat edin! görüşürüz!

kime bakmıştın tanıyamadım
maziyi hatırlamam da ben pek
izleme beni adım adım
senin kafanı kırarım köpek

ve ayrıca:

beybi, beybi, uu beybi beybi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder