14 Ekim 2010 Perşembe

elephant gun

başlamadan not: bu yazı, odtü'de okumayanlar için bir şey ifade etmeyebilir. yazı hiçbir genelleme amacı güdülmeden yazılacaktır. zaten, seslendiğim insanlar kendilerini bileceklerdir.

kafanızda bi düşünce var, atamıyosunuz. biz ne desek, ne anlatsak olmuyo. değiştiremiyosunuz o düşünceyi. anlatıyoruz, olmuyo. gösteriyoruz, olmuyo. bu inadı bi kenara bırakın artık, lütfen. başlıca argümanlarınızı alıp cevap vericem bi kez daha. umarım bu sefer olur.

"parti topluluğusunuz siz!"

değiliz arkadaşım. odtü radyo topluluğu'nun öncelikli amacı radyo insanı yetiştirmektir. bu amaçla kurulmuştur, amacını her yıl gerçekleştirmektedir. tanıtım günleri'nde de bunu söyledik biz, tanışma toplantısı'nda gösterdiğimiz videoda da. hem zaten adı radyo topluluğu olan bi oluşumdan sadece parti üzerine yoğunlaşmasını beklemek abes olurdu, değil mi? sırf eğlenmek için, yılda iki (inanmazsın ama, sayıyla 2) tane parti yapan bi grubu böyle karalamaya çalışmak, yaratıcılığın dip noktasında olunduğunun kanıtı bence. bilemedim. ben birini karalamaya çalışsam, somut bilgiler üzerinden yola çıkarım mesela.

parti sevmiyo da olabilirsin. dıptıs müzik seni açmıyodur belki, anlarım. ama her hoşuna gitmeyen etkinliğe çamur atma yetkisini vermez bu sana. dünya senin için dönmüyo zira. beğenmezsen "ben bunu beğenmiyorum, katılmak istemiyorum" dersin, gider beğendiğin etkinlikte yer alırsın. kimse de sana tek laf edemez. biri laf ederse gel beni bul.

"sizin topluluk tiki kaynıyo!.."

göstersene bi, nerde o tikiler? hem sen toplulukta bile diilsin, nası böyle bi genellemeye cüret edebiliyosun? bak yine babacan tavırla söylüyorum. bu böyle çamur atmayla olmaz. topluluğa gir, insanları tanı (kıyafetine, konuşmasına göre ayırmadan tanı ama), beğenmezsen çık git. istediğini söyle o zaman, yine kimse sana tek laf edemez. ve yine beni bulabilirsin laf eden olursa.

ben bu toplulukta onlarca (sayamadım şimdi) insanla tanıştım, hepsi mükemmel insanlar. pazar günü gelse de, radyo dersine gitsek, insanlarla muhabbet etsek diye geziyorum ben bütün hafta. toplantı var diye mesaj geldiği zaman, resmen seviniyorum, "yine çok gülücez toplantıda" diye. ha, bunlar kişisel görüştür. sen ne dersin bilemem. ama gel bi gör diyorum çamur atmadan önce.


bakın, bi daha söylüyorum. ilginizi çekmeyen şeyler hakkında atıp tutmadan önce bi düşünün, bu insanlar ne yapmak istiyo diye. verdikleri emeğe saygısızlık eder miyim acaba diye bi düşünün. hepinizi seviyorum. "ulan çocuk haklı" diyenleri pazar günü ilk radyo dersi'ne bekleriz. "yaa bi sus" diyenlerin de canı sağ olsun.

bitirirken not: bu yazı odtü'de okumayanlar için bir şey ifade etmeyebilir demiştim. yazı hiçbir genelleme amacı güdülmeden yazıldı. seslendiğim insanlar, kime seslendiğimi anlayamadıysa beni bi bulsunlar.

topluluğun tanıtım videosunda yer alan, eski yönetim kurulu üyelerinden birinin söylediği cümleyle bitirmek isterim yazıyı: "odtü radyo topluluğu her şeydir." saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder