31 Mayıs 2009 Pazar

imtihan-ı seçim-i talebe

eveet, mayıs ayının bu son gününde hepinize merhabalar. havalar falan düzeldi, saçma bi mutluluk kapladı içimizi. ama benim konu biraz sıkıcı olabilir. diyorum ki, bugün öss konusu üzerine tartışalım. içinde benim de bulunduğum 1 milyon 450 bin kişilik grubun duygularına tercüman olalım.

bundan tam iki hafta sonra bu sınavdan kurtulmuş olucaz. ben ikinci kez girdiğim için bu günü daha bi hırsla, inançla bekliyorum. bu durumun rehavet yaratmasından kuşkuluyum gerçi. ama çalışıyorum yahu. dereyi görmeden paçayı sıvamak gibi olmasın ama bu sene bu iş bitecek gibi geliyo bana.

sınava hacettepe üniversitesi - kimya bölümü'nde giricem. sıraların çok kötü olabileceği yönünde istihbarat aldım. olsun ama, kötü sıra iyidir, kafam dağılmaz diye düşünüyorum ben. sıra değil de, masa güzel olsun yeter bana. (bu yaşına gelip sırayla masa arasındaki farkı anlamamış olanlara diyecek lafım yoktur.) bazı masaların üzerindeki derin yarıklar ya da girintili çıkıntılı arazi yapısı nedeniyle cevap kağıdı dediğimiz hayati belge yırtılabilir zira. öte yandan, sınava bi üniversitede giriyo olmamın "ortam sessizliği" açısından bi avantajı da olabilir. bilemiyorum.

her sene ortaya atılan "bu sene tübitak hazırlıyomuş soruları" klişesine de değinmeden geçemicem. lan manyak mısınız? tübitak'ın işi gücü yok mu ki size soru hazırlasın oturup? hem zaten hazırlasa n'olur? ne kadar farklı sorabilir ki geçmiş yıllardan? manyaklar ya.

bi milyon kişinin duygularına tercüman olalım dedim, bi tek kendi duygularıma tercüman oldum. ne pis, ne bencil bi adamım ben. neyse, sınava girecek olanlara bir iki söz söyliyip kapatıyım. burcu, özge, baran, sıla, mete, yusuf, esen, bedirhan, eray, süleyman, özlem, mehtap, selim, şakir, hepiniz gönlünüzü ferah tutun, kafanızı takmayın, 14 haziran günü o sınavı tarihe gömeceğimizden başka bi şey getirmeyin aklınıza! hepimize başarılar diliyorum. yolumuz açık olsun!

dipnot: duygulandım lan.
dipnot2: bu sene oxford'dan gelen profesörler hazırlıyomuş soruları lan. napcaz? ahahahah. görüşürüz hadi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder