20 Haziran 2009 Cumartesi

bu sene soruları tübitak hazırladı..

heheeyyy!! ben geldim! merhaba, nasılsınız? iyisiniz iyisiniz. "öss'den kurtulduk, bitti lan!" diye hönkürmeyi çok istiyorum. "1 hafta geçmiş üstünden yeni mi aklına geliyo?" diyebilirsiniz, haklısınız. modem bozuldu falan, tuhaf şeyler oldu. ondan yazamadım. neyse sonuç olarak karşınızdayım.

öss denen illetten 14 haziran 2009 pazar günü saat 12.45 sularında kurtulmuş bulunduk. öyle ya da böyle, sonucu ne olursa olsun bitti ya, önemli olan bu bence. kimse canını sıkmasın kötü geçti diye. tatilin keyfini çıkarın. zaten 2 ay sonra hepimizi bi tercih stresi saracak. o zamana kadar kafanızı dağıtmaya bakın derim ben.

bu yıl son öss olacak diye, kolay olacağını düşünüyodum ben. çünkü mezunların çoğunun kazanması gerekirdi ki, yeni sisteme uyum sağlamak için bi daha uğraşmasınlar. gerçi kolay olunca da herkes iyi puan yapacak, bi yere yerleşmek daha zor olacaktı. böyle tuhaf şeyler işte. ünal yarımağan beyefendi, geçen yıldan dersini almış olacak ki bu sene katıldığı her programda "ne zor ne kolay" dedi sınav için. valla bence yine yanıldı. çünkü bu sınav, benim şahsi fikrime göre, bu sistemin en zor sınavıdır. 3 tane hatalı fizik sorusu olması da cabası. üstelik, 3'ünü de doğru yapmışım ben. bunun hesabını kimin vereceğini bilahare tartışırız.

bu sene beklendiği gibi tübitak hazırlamıştı soruları bence. çünkü çok zordu sorular. bu ösym işi bilmiyor ki arkadaş.. niye tübitak'a hazırlatıyosun? bizden ne istiyosun ey ösym? hazırlataydın ünal yarımağan'a, harun yahya'ya (harun yahya da tübitaklı gerçi).. fena mı olur idi? ah ösym, ah. aşk olsun.

son olarak; sınavdan en az 1 ay önce toplanıp 20 tane fizik sorusu hazırlayan, 5 biner kez soruları kontrol edip de eşşek kadar bilimsel hatayı görmeyen fizik profesörlerine selam eder, teşekkürü borç bilirim. hadi esen kalın, kendinize dikkat edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder