27 Haziran 2009 Cumartesi

sıkıntı basması

yine bir tatil akşamı, yine beni aldı bir buhran, bir sıkıntı. terlemekten başka kulağa hoş gelen aktivitem yok şu sıralar. hatta sanırım, terlemek de kulağa hoş gelmedi. yok, yok gelmedi. neyse, boş boş oturacağıma blog kastırayım dedim.

***

bundan sonra yazılarım hakkındaki düşüncelerinizi öğrenebileceğim. şıklarımız "iyi, orta, gol getirir"den oluşmakta. gol getirir espri amacıyla yazılmış olup kötü'ye denk gelmektedir mantıken. yazıları okuduktan sonra bön bön bakmayıp bu şıklardan birini işaretlemeniz beni bir kelebek kadar mutlu edecektir. kelebeklerin ne kadar mutlu oldukları hakkında bi fikrim yok aslında. öyle deli gibi uçtuklarına göre bi bildikleri vardır ama. bu aleti bloga eklememde yardımcı olan ayşegül'e can-ı gönülden teşekkürlerimi sunarım ayrıca.

***

2 gün önce dünya bir kralını kaybetti. moonwalk'un, siyahtan beyaza geçişin, beyaz çorabın, popun kralı michael jackson, kısaca mj, hayatını kaybetti. her gün dinlediğim bi şarkıcı değildi aslında, ama sağlam şarkıları vardı bence. ayrıca dansı bile yeterdi sahneye çıktığında; şarkı söylemese de olurdu yani. eski karısına da "sonumun elvis gibi olmasından korkuyorum." demiş vakt-i zamanında. haklı çıktı ya ona yanarım ben. neyse, diyecek laf yok bundan sonra. güle güle popun kralı!

***

yaz geldi, sinekler çıktı yine ortaya. hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri, sivrisinek sesidir. kulağımın dibinde uçarken çıkardığı o "ciiiiiiiiiviivivvviiiiiiiiiiiii" sesi yüzünden kaç kere kendimi tokatladım. bi ilaç çıksa gebertse şunların topunu, ilk alan ben olucam yemin ediyorum ya. bi de ısırmıyolar mı. haysiyetsizler. bizim evde de en çok beni ısırırlar üstelik. kendilerini sevmiyorum diye beni mi seçiyolar napıyolar anlamadım ki.

***

her konuyu yıldızla ayırma huyum sürecek. izlemede kalın!

***

o zaman yazımızı bitirelim. böyle küt diye bitti demeyi çok seviyorum ya. hep böyle yapıcam, yaşasın kötülük. ehehe. öhöm neyse. bugün de bana zaman ayırıp okuduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. oy basmayı unutmayalım! öpüyorum hepinizi. kendinize dikkat edin!

4 yorum:

  1. "iyi - orta - gol getirir" fikri seninse çok büyük adamsın, adeta wonderkid'sin dünyamız için. ahohaha. çok güldüm lan gece gece. süper ya.. :D

    YanıtlaSil
  2. oy zopçukları için bürsürü seçenek sunmuştum.hatta sende ahaha evet ilham geldi falan demiştin.bu muydu be dedirttin şu anda(:

    YanıtlaSil
  3. senin dediklerini de denedim, çok uzun oldu onlar. 3 şık birden yapamadım ayşegül napim :D kusura bakma.

    bu arada fikir benim değil aslen. bi yerde benzerini gördüm ama değiştirerek koydum buraya. aynısını değil yani. :D

    YanıtlaSil
  4. olsun olm çok şahaneymiş valla. bunu bulan adam, değiştirerek de olsa :D, yarın bir gün ışınlanmayı bulur, öbür gün dünya barışını sağlar falan..

    çok sağlam çok..

    YanıtlaSil