3 Temmuz 2009 Cuma

bira kokan balkon

merhaba gençler. bugün de bu nadide blogumda sizlerle birlikteyim. bugün sizlere oturduğum muhitten bahsedicem biraz. bu muhit biraz tuhaf zira. yazıya başlamadan, bu yazıyı wod'a ithaf ettiğimi bildirmek isterim. kendisi bu konuyu bloga aktarmamı tavsiye etmiştir. teşekkürlerimi sunarım.

evet. öhöömm.. ıhımm.

benim oturduğum muhit biraz işyeri dolu arkadaşlar. her tarafta barlar, oteller, hastaneler falan. burda amacım hastanenin ve otelin adını verip yerimi belli etmek değil elbet. hiç umutlanmayın. bilen bilir, bilemeyen kusura bakmasın. ahah. neyse. hal böyle olunca oturduğum binanın altında da bi bar olması tuhaf kaçmaz sanırım. kaçar mı? kaçmaz. işte bu durumu anlatıcam sizlere dostlar.

yaz gelince, insanlar eğlenmek, gezmek istiyo haliyle. bazı insanlar da gelip bizim binanın altındaki barı buluyolar. lafım yok, gelsinler, eğlensinler. ama insan neden "ahoahhahahahsdooehfehahvkmkxzcvjizlkmamkefmşfejamkm..." diye güler anlamıyorum. bizim de balkon kapısı açık, sıcak olduğundan. bütün muhabbetlerini duyuyoruz adamların. bi de böyle gülüyolar iyice deli oluyorum. demek ki neymiş? şişede durduğu gibi durmuyomuş. ahoahashdahsdhasfauhdszncva.

bu barla ilgili bi şey daha fark ettim az önce. bizim balkona çıkınca resmen efil efil bira kokuyo arkadaş. nası bi stoğu varsa barın. ya da nası içiyolarsa ayılar. anlamadım gitti. herhalde içip içip aynı anda geğiriyolar, bilmiyorum. pis herifler ya. midemi bulandırdılar gece gece.

barın da adını verip reklam yapasım yok hiç. kusura bakmayın. zaten yeterince dertliyim bu konuda. bi de size reklam yapıyım, siz de gelin, siz de kokutun di mi balkonumuzu. "yek yeaaaa!"

bu mekanın güzel yanları da var tabi. sahibi galatasaraylı mesela. arada bi beleşe maç izleme imkanı sunuyo bize sağ olsun. hatta en son şampiyonluğumuzda omuz omuza tezahürat etmişliğimiz var adamla. o derece kafa bi insan.

neyse efendim, uzatmıyım daha fazla. uzun süre sonra içime sinen bi yazı oldu (wod sağ olsun). sizi bilemem. yorumlarınız falan alırım ne de olsa sonra. şimdi gideyim ben. sizlere mutlu günler diliyorum, kendinize dikkat edin diyorum. öptüm hepinizi.

4 yorum:

  1. o gol getirir yorumu bana aiiit, Caner'in neden kötü yorum yaptın sorusu üzerine düzeltme yapma ihtiyacı hisettim. geçen yazıdaki "gol getirir" kötü ye tekabül ediyor ibaresini kaçırmışım gözden. benim mantık ters işlediğinden en iyi seçenek onu algılamışım :) neyse ankete katılanlar gol getirir oyunu iyi den saysınlar

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. senin canın sağ olsun gökhan nolacak sanki. :)

    YanıtlaSil
  3. en güzel yazı bu!(:zira bana itafen yazıldı.sevdim(:

    YanıtlaSil