11 Ağustos 2009 Salı

return of the king..

baktım blog 1 ayı aşkın süredir öyle duruyor. artık zamanı geldi dedim kendi kendime. "it's time.." dedim. aklıma geleni yazacağım yine. kafama ne eserse, içimden ne gelirse, madde madde.

-cappy limonata iyi reklam yaptı, sevimli bir maskotu var, prodüksiyon büyük, tanıtıma çok para dökülmüş ama olmamış. bir limonatasever olarak tutmadım kendisini. şekeri çok az olmuş. uludağ'la kapışır diye düşünüyodum ben ama yok, ı ıh. sevmedim. uludağ'ınki hepsini döver bence. (hayır, reklam için para almıyorum.)

-beirut diye bi grup varmış. süper müzik yapıyomuş. insanın ruhunu dinlendiriyomuş. dinlerken bi tuhaf oluyomuşsunuz. benden söylemesi. grubu keşfetmemde emeği geçen wod'a çok teşekkür ediyorum. "hail to the winds of doom!" hatta.

-ulan bu yaz tatilini sevmiyorum ya! millet hep gidiyo bi yerlere. arkadaşsız, işsiz, güçsüz, mal gibi kalıyoruz böyle. her gün de çıkıp gezilmiyo dışarda. napcaz bilmiyorum. neyse.

-ya guitar hero ne kadar şahane bi oyundur ya. doğukan sağ olsun bu deneyimi yaşattı bana. klavyede oynamış olmama rağmen bu kadar gazdayım bakın. kendimi tutamıyorum. gidip bi yerlerde "survivor - eye of the tiger" çalasım var ya.

-yaz tatilinde kültür patlaması yapcam dedim inanmadınız bana. alın işte, beirut olsun, izlediğim yeni filmler olsun. gümbür gümbür geliyorum olm. geçenlerde de buz devri 3'ü izledim mesela. bence güzel olmuş. sevdim. buck karakteri hele. animasyon dünyası için "adeta bi wonderkid". gidin, izleyin. 3 boyutlu izleyin hem de. güzel olsun.

hadi o zaman benden bu kadar şimdilik. arada yoklıcam. hepiniz süpersiniz, aslansınız, kaplansınız. öpüyorum hepinizi. kendinize dikkat edin.

not: başlık sadece yüzüklerin efendisi'ne ithafta bulunma amacıyla yazılmıştır. altında herhangi bir narsisizm aranmamalıdır.

2 yorum:

  1. şimdi beirut muhteşem zaten de.bu yazı direk bana yazılmış gibi geldi.zira sen biliyo musun bilmem de ben uludağ limonata hastası bi insanım ya.nasıl da tesadüf olmuş.çatıda satmıyolar şerefsizler!

    YanıtlaSil
  2. diy mi diy mi.. uludağ limonata gibisi var mı ya.. cappy de annenin yaptığı gibi diyo bi de, utanmazlar.. annem uludağınki gibi yapıyodu lan işte! :D

    YanıtlaSil