26 Ağustos 2009 Çarşamba

maddemaddemaddele vol.2

ne haber gençler? iyisiniz inşallah. hadi bakalım. bugün yine iç dökmece var. öyle aklıma eseni, içimden geçeni yazıcam. başlık neden vol. 2 diye sorabilirsiniz. bundan önceki yazıyı vol. 1 olarak aldım da ondan. çok açıklayıcıyımdır.

>>bugünlerde sıkıntıdan kendimi bilgisayar oyunlarına veresim var. fakat bende öyle bi bilgisayar var ki dostlar, internetten flash oyun oynarken bile çökebiliyor kendisi. bunun sebebi de şu: ekran kartımın fanı kırılmış. haliyle oyun oynarken de ekran kartı aşırı ısındığından kendini kapatıyor sistem. bu tabi benim naçizane yorumum. gerçek sebep bu mudur bilemem. bu paragraftan çıkacak yorum: birinize piyango neyin çıkarsa bana bi ekran kartı hediye edersiniz artık. canlarım benim.

>>mynet'te, ekolay'da oyun oynarken "seriii" yazılması olayından nefret ediyorum! lan belki işim var, 1-2 dakka beklesen nolcak. sanki oyundan sonra bi iş toplantısına yetişicen ya. sabırsız! senin başına hiç mi gelmiyo? hiç mi kapı, telefon çalmıyo sizin evde-işyerinde? biraz saygı lan. biraz anlayış.

>>yazdıklarıma oy vermemeye başladınız. gözümden kaçmıyor. alındım. hıh. sizin oyunuza mı kaldım bee! bırak tamam bırak. yazıklar olsun.

>>okullar açılmak üzere. içimi tatlı bir heyecan kaplıyor dostlar. üniversite zira, kolay iş değil. insan heyecan yapıyor haliyle. off bak yazdıkça gaza geliyorum. neyse sakin.

>>var mısın yok musun yine başladı arkadaş. hayır eleştirmicem. ne yalan söyliyim izliyorum zira. o "acaba lan?" duygusu güzel bişi bence. öte yandan, düşününce bomboş bi yarışma. kutu açıyor lan adamlar. kutu. kutu nedir arkadaş ya. insan iki soru sorar da ona göre para verir ya. neyse allahtan bitiyo da kurtuluyoruz meretten. ahaha nası sattım iki dakkada.

>>bikaç şarkı önerim olacak son olarak: paramore - misery business, placebo ft. michael stipe - broken promise, muddy waters - mannish boy, elliott smith - between the bars ve queen and paul rodgers - c-lebrity.. dinleyin, hak vereceksiniz.

hadi bu akşamlık bu kadar. seviyorum hepinizi. kralsınız hepiniz. ahahah. kendinize dikkat edin. takipte kalın.

not: lily allen - fuck you var bi de. onu unuttum.

5 yorum:

  1. tamam bişi demedik. ne yani her hakkı wod'a ait midir yazıyım? napim? :D

    YanıtlaSil
  2. madde madde bikaç cevap veresim geldi

    >>söz bak oyunlarımı silmicem ben gelince oynarsın, her ne kadar ekran kartının yerini tutmasa da :)

    >>o seri yazan insanlar genellikle bekleme özürlü olup halden anlamayan kişiler olur ki beni de pek sinir ederler genelde. bi de yenildim diye sövenler vardır ki bu ayrı bi konu

    >> var mısın yok musun bitiyor mu? :O biraz daha detay rica ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. var mısın yok musun'da son 30 bölüm diye başladılar abi. sanırım 4 ya da 5 bölüm geçti. ramazanın sonuna doğru bitmiş olacak yani.

    bi gitar hiro oynasam yeter lan. o haldeyim. :D

    YanıtlaSil
  4. Acun firar mı edecek ki? :D

    tamamdır onu hiç silmem artık :D

    YanıtlaSil