1 Eylül 2009 Salı

maddemaddemaddele vol. 3

belli bi konu üzerinde duramama sorunu baş verdi bende dostlar. oturup düşünüyorum, böyle cidden, "bloga ne yazıyım lan?" diye, olmuyor. ordan burdan yazıyım diyorum, içime sinmiyor. blogumu kapatsam lan napsam. ya da dur yaa. iki cümle yazıyım, elime mi yapışır.

-şuraya nokta koymayı bilmiyorum arkadaş ben. bakıyorum daçe nokta koyuyor, wod nokta koyuyor. ben niye büyük nokta koyamıyorum şu satır başlarına. bi bileniniz yardımcı olsun, yalvarıyorum ya. kendimi beceriksiz hissettim.

-çankaya belediyesi binasının yerini bugün öğrendim. sakarya caddesinin ordan kıvrılınca bi ara sokağa (adını bilemedim) karşınıza çıkıyormuş. özüm asbavam'ın hemen karşısı. bunca yıldır orda olduğunu bilmiyor olmam ayrı bi rezillik. onu zaten yüzüme vurursunuz diye irdelemiyim istedim. sonuç olarak koskoca belediye binasının bir kebapçıyla, hem de adı özüm asbavam olan bi kebapçıyla, aynı sokağı paylaşması nedeniyle içim cız etti arkadaş. yediremedim kendime. "ben şimdi bunun için mi oy verdim lan?" bile diyodum az kalsın. neyse can sağlığı.

-abi feysbuk'ta grup açılması yasaklansın. yalvarıyorum ya. resmen millet aklından cümle uydurup grup açıyo. yok 100 türk erkeği verelim, 1 edward cullen alalım, yok yatağı duvar kenarında olduğundan hep aynı taraftan kalkanlar, yok efendim sarımsaklı vivident yapılsın, herkesin ağzı sarımsak koksun diyenler.. allah ıslah etsin lan hepinizi. edward cullen kadar da taş düşsün başınıza. bi de bütün listesini davet etmeyecek olan katılmasın ritüeli var ki, değinemicem bile. o kadar karmaşık duygular içerisindeyim. ayıp lan size. yuh. pırt.

-nescafe yaparken 2 kaşık değil 1 kaşık kahve atmak gerekiyomuş, bu yaşıma geldim yeni öğrendim. şimdiye kadar hep "niye bu kahve ekşi oluyo acaba?" diye düşünürdüm. bunca yıl boşuna içmişim o kadar kahveyi lan ekşi ekşi. yazık olmuş.

-televizyonunuz karıncalı gösteriyo falan diye üzülüyosanız daha beteri var dostlar, benden söylemesi. bizim televizyon yaklaşık iki aydır renk karmaşası yaşıyor. bütün renkleri birbirine karıştırdı alet. acayip eğleniyorum. başlarda çok zorlandım ama, futbol maçı falan izlerken çok komik olduğunu fark ettim. zira yeşil rengi kırmızı, maviyi yeşil, kırmızıyı mavi, sarıyı pembe gösteriyo alet. gözünüzün önüne geldi di mi? kıpkırmızı bir futbol sahası, masmavi bir vodafone reklamı, pespembe bir güneş... bir masaldan fırlamışcasına. tabii bu dönüşümleri çözene kadar canım çıktı benim. emeğe saygı, rep yani biraz. lütfen.

sahur vakti geldi çattı dostlar. ben gideyim. zaten bu saatte ne işim varsa internette falan. tövbe tövbe. neyse hadi yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. seviyorum hepinizi.

içimden geldi: oğğğ yeeğğğ menn, oğ yeğğ, oğ yeğğğ.. benim puanım sana dokhuz kankam.

6 yorum:

  1. başlat -> programlar -> donatılar -> sistem araçları -> karakter eşlem.

    bu zorlu yolun sonunda elinde çiçeklerle, altınlarla bekleyen devasa noktalar bulmak mümkün. sonrasını biliyorsun zaten. kopipast.

    selamlar, kolay gelsinler.

    YanıtlaSil
  2. işte budur ya. teşekkür ediyorum. kendimi tavşan deliğindeki alis gibin hissettim desem saçma olur. :D neyse sağ olasın tekrar.

    YanıtlaSil
  3. "ayıp lan size. yuh. pırt." bu ne lan, dağıldım :D

    olm kahveye zaten 2 kaşık neskafe katılır, yemişler seni :D:D

    YanıtlaSil
  4. lan pakette 1 yazıyo.. 1 attım süper oldu.. sen de dene.. :D

    YanıtlaSil
  5. "100 türk erkeği verelim, 1 edward cullen alalım" grubunu kuran insan evlatlarına sormak istiyorum. Türkiye'yi yaklaşık 360,000 edwardın kurtaracağını mı düşünmekteler kendileri acaba? :D

    YanıtlaSil
  6. caner işin gücün var mı, yok dimi, yazsana abi, okuyalım biz de:D

    YanıtlaSil