11 Aralık 2009 Cuma

maddemaddemaddele vol. 4

merhaba. uzun zaman sonra bu kadar kısa arayla yazı yazıyorum kıymetini bilin bence. ilham geldi acayip. şiir falan da döktürebilirim.

...şiir demişken posta gazetesinde yurdumun şairleri diye bir köşe var ki, of yani. böyle sanatsal, böyle şiir gibi (şakacı seni..) köşe görmedim ben. köşede ülkenin dört bir yanından gönderilen muhteşem şiirler yayınlanıyor. şairlerin bazısı serbest çalışıyor, bazısı da "dize sonlarını aynı harflerle bitirirsem şiir olur bundan.." mantığıyla yazıyor şiirleri. çok acayip şeyler var bi gün açıp okuyun, kültür sahibi olun biraz. o değil de, haydar dümen, yurdumun şairleri falan gibi köşelerle nasıl en çok satan gazete oluyor bu posta, anlamış diilim. neyse...

...19 yaşında adamım, şu ana kadar bankalarla, fatura ödeme dışında öyle kayda değer bir ilişkim olmadı. öyle hesap açtırmak, para yatırmak falan bilmem o işleri pek. ama, sırası gelince vezneyi işgal eden, komutası altına alan adamdan tırsarım arkadaş. ne yapıyo o adam o kadar saat? aklım almıyo valla. piyango vurmuş onun parasını mı yatırıyo? hisse senedi mi alıyo? (bankadan) napıyo bu adam, bilen biri açıklasın lütfen...

...banka dedim ya aklıma ne geldi. sırf ziraat bankası'nda mı oluyo bilmiyorum da, 10 tane olması gereken veznenin 3 tanesi çalışıyo ya çıldırıyorum. çalışıyo dediğim de yarım yamalak. birinin veznede işi bitiyo mesela, gidiyo vezneden, maksimum 1 dakka içinde falan sıradakini alması gerekmiyo mu? ama yook, beklicek o, oranın kralı o. iyice bi bekledikten sonra basıcak ki o "sıradaki gelsin" düğmesine tadı çıksın. bak yine sinirlendim ya. terbiyesizler...

bu seferki kısa oldu, kusura bakmayın. tadında bırakmak lazım. hadi gittim ben. kendimize dikkat ediyoruz. hoşça kalın!

...lan o vezneyi işgal eden adam napıyo orda? aklıma takıldı yeminlen. bi açıklayın, sevaptır...


bilgi eki: araştırdım, o veznedeki adam, veznedarın tembel oluşu yüzünden o kadar zaman harcıyomuş orada. o veznedar yüzünden çıldırtıyomuş biz fatura ödeyecek olanları. araştırmacı gazetecilik budur işte!

3 yorum:

  1. hep de başka insanların o veznede işi uzun sürüyomuş gibi de senin kısa sürüyomuş, hemen bitiveriyomuş gibi geliyo ya. öyle de bişey var, ama değil halbuki..

    YanıtlaSil
  2. abi yok, fatura yatırmaya gidiyorum ben bi tek. o da 2 dk falan en fazla. valla öyle lan. :D

    YanıtlaSil
  3. ziraat bankasını ben de düşünmüşümdür hep. hayır, sıra numarası verdikleri makine bile antika degerinde :D bence ptt ile banka arasında bi geçiş formudur ziraat..

    YanıtlaSil