9 Aralık 2009 Çarşamba

yeniden sizlerle..

artık bişiler yazalım diil mi? buraları boş bırakmayalım. insanlar çemkirmesin yüzümüze. ordan kolay geliyodur sana tabi, "ulan ne var ki yani, ben olsam her gün krallar gibi yazarım.." diyosundur belki de. ama öyle değil işte. burası farklı bi ortam. tabii. sen ne anlıcan. peh. (bu hoş olmayan bir şakadır.)

...hiç büyük noktayla falan uğraşamıcam, kusura bakmayın. bundan sonra böyle...

...çayı sevmeyen insanlar var ya, ne tuhaflar onlar. bana çok ters geliyo arkadaş. yemek yemişsin, göbeğe göbek katmışsın, battı balık yan gider hesabı "çay söylesek ya.." diyosun, ordan bi çay sevmeyen diyo ki: "amaaan çay çok gereksiz bişi bence.." e şimdi ne diyim ki buna ben. ne yapıyım yani. hadi sevmeyeni geçtim. hayatında çay içmemiş bir insanın, bir türk'ün varlığını öğrendim bugün. bahanesi de "merak etmedim abi hiç ne biliyim.." olmuş. kahvaltıda kola içiyomuş adam. ilginç, vallahi çok ilginç. güne geğirerek başlamak da tuhaf olsa gerek...

...hasbro, parker gibi şirketler var ya, oyun yapıyolar hani. tabu olsun, monopoly olsun, trivial pursuit olsun. heh işte bu şirketlerden biri twister diye oyun yapmış zamanında, yıllardır merak ederdim de hiç denk gelmemiştim oyuna. geçenlerde radyo topluluğu'nun kahve içmece, eğlenmece toplantısında kendisiyle tanışma şerefine nail oldum. olmaz olaydım arkadaş.. sol ayağımla sağ elimi gereken yerlerde tutucam diye bacağım koptu, hoş olmayan pozlar verdim. millet güldü arkamdan, rezil oldum. önerim o ki: bir yerde karşılaşırsanız bu oyunla, denemeyin bile, kaçın ondan...

...bazen oturup düşünüyorum "ne saçma ismim var lan diye.." diye.. aslında anlamı falan güzel de, ne bileyim. mesela ben yaşlanınca bana caner amca mı dicekler? ya da daha da yaşlanınca caner dede, caner beyamca, caner the white falan mı dicekler? çok komik diil mi sizce de? bi kendi isminizi düşünün. berkay dede, diren dayı, buket hala.. aşırı ciddiyetsiz...

...yazıyı ciddi bi konuyla kapatmak istiyorum. tokat'ta şehit olan 7 gencin ardından "ülkeyi korumak adına bazı fedakarlıklar gösterilmelidir." tarzı bi açıklama yapan vali de allahından bulsun...

aklıma geldikçe yazcam ben. takipte kalın. akşam akşam bu kadar yeter size. hadi bakim, görüşürüz. kendinize dikkat edin.

1 yorum:

  1. birincisi, PERFEKT RETURN!!

    ikincisi, berkay dede mi?! allahım.

    YanıtlaSil