18 Haziran 2010 Cuma

alışveriş listesi

merhaba. (h okunacak, öyle bi merhaba bu) bugün size "ne nedir?" ondan bahsedicem sevgili okurlar. saçma sapan bi yazı olmasını bekliyorum. hayırlısı.

sevgili okur, yıllardır edindiğim tecrübeler, etrafımdan duyduğum yorumlar sonucu kafamda bi liste oluşturdum. iddia ediyorum bu liste ortalığı kasıp kavuracak. hepiniz "evet yaa. tabii!.." gibi tepkiler vereceksiniz. şöyle bişi o liste:

-bilgisayar mı alıcan? en iyisi ibm'dir arkadaş. üstüne tanımam.
-cep telefonu nokia'dır.
-spor giyim dedin mi orda durucan.. nike gibisi var mı?..
-kol saati swatch, duvar saati kurmalı sarkaçlı eski saattir.
-kakaolu fındık ezmesi, tartışmasız, ekşi sözlüğün de onayıyla, nutella'dır.
-dünyanın en iyi çikolatası lindt'tir.
-limonata uludağ, süt sütaş, kola coca-cola, fanta fanta'dır.
-mp3 çalar sony, kulaklık sony, ses sistemi sony, araba teybi sony olmalıdır.
-versatil kalem dedin mi, ilk akla gelen marka rotring'dir her daim.
-xside ucuz ama kalitelidir, levi's pahalı ama kalitelidir.
-starbucks'a hayatımda hiç gitmedim, nedir ne değildir bilmiyorum.
-fast food restoranı dediğin yer mcdonald's gibi olmalı, her ne kadar hepiniz bu maddeye itiraz edecek olsanız da.
-araba, bence, lamborghini gallardo federico insua gonzalo higuain harry kewell'dır.
-yabancı üniversite, burdan gözüktüğü kadarıyla, harvard'dır.
-türk üniversitenin tartışmasına bile girmem.
-tekrarlıyorum bak, cep telefonu nokia'dır. iphone falan geçicen o işleri.
-futbol takımı, barcelona'dır. mes que un club'dur barcelona da.
-dünyanın en güzel şehri de barcelona'dır.
-dünya kupasını da arjantin alsın ayrıca. nolur.
-türkiyenin en iyi müzik grubu mor ve ötesi'dir.
-dünyanın en iyi müzik grubu pink floyd olabilir. beatles da olabilir. bilemedim şimdi.
-ikea çok acayip bi şeydir.
-hala araba esprisine takılısın di mi? "ne demeye çalıştı lan acaba?" diye.
-gelmiş geçmiş en iyi bilgisayar oyunu half life serisidir.
-televizyon dizisini unutmayalım. tabii ki lost.
-en iyi film listesini ayrı yapıcam ben size.
-güneş gözlüğü rayban'dır. rayban diye de okunur.
-dockers çok acayip pantolon yapıyo.
-aklıma gelenler bunlar. sizin de aklınıza gelirse eklicem söz.

evet. böyle de kapitalist bi adamım. arkamda amerika ve israil var. bunların hepsine sahip olmadan karşıma çıkmayın. ona göre. hepinizi öpüyorum. görüşmek üzere.

not: cep telefonu nok...

1 yorum: