1 Ocak 2010 Cuma

yeniyılyeniyılyeniyılyeniyılherkeseekutluolsuun!..

merhaba. 2010'un ilk yazısıyla karşınızdayım. (yeni yılın ilk bilmemne'si geyiğini yapmasaydım bu yazıya yeni yıl yazısı gözüyle bakamazdım. vallahi.) madem öyle, o zaman yeni yıl hakkında konuşsak ya. hadi bakalım. (biri bana giriş yapmayı öğretsin nolur..)

yeni yıla girmeden 1 ay önce mağazalar, gazeteler, ne bileyim internet siteleri falan 'noel' havasına giriyo ya, sinir oluyorum. kar spreyiyle vitrin camına "hoşgeldin 2010!!!" yazan mı dersin, internet sitesine karlı, kutup ayılı, çam ağaçlı tema koyan mı dersin.. alt tarafı bi yıl daha bitmiş, bir ay öncesinden nedir bu şaklabanlık, bu şaaşa? ne coşkulu, ne hevesli insanlarmışsınız arkadaş. gelicek kutlıcaz işte nedir yani.

bir de bunun tam tersi insanlar var, hani "amaan yeni yılsa yeni yıl nedir yani? ne farkı var? 2009'da da aynıydı, ben bi değişiklik göremedim." insanları. bunlara diyecek tek sözüm yok. (bişi bulamadım ondan böyle diyorum.)

her yıl olduğu gibi bu yıl da haberlerde, kırmızı don, 30 milyon tl'ye neler alabilirsiniz?, 2009'da ne oldu? diğer ülkeler nası girdi ama yeni yıla? köşeleri yayınlandı. özellikle show haber ve kanal d haber'in rağbet ettiği bu tür haber köşeleri bu yıl da ilgi çekmedi. ya da çekti, bilemiyorum. yılbaşı çekilişinin büyük ödülü olan 30 milyon da çeyrek bilete çıkmış yine. ve yine bana diil. şaşırmadım.

sevgili okur, benim çok uykum var şimdi. aklıma yazacak bişi gelmiyo. sonra telafi edicem söz. görüşmek üzere hadi. yeni yılınız kutlu olsun! istediğiniz gibi geçsin bu yıl!

bu arada: 1 yıl oldu unutmadık, oğuz'um..

1 yorum:

  1. düşündüğüm ancak atmamak için kendimle kavga ettiğim başlık :)

    normalde orta seviye kutlayıcılardanımdır ama bu sene biraz "amaan fark ne ki" cilerden oldum ya hayırlısı.

    nice yıllara ;):)

    YanıtlaSil