3 Şubat 2009 Salı

yeni başlayanlar için blog

blogun adından da anlaşılacağı gibi bu sayfa bir hışımla oluşturulmuştur. birkaç güne, olmadı birkaç haftaya sıkılıp bırakmadan önce, türlü türlü yazılarla içimi dökmeye çalışacağım. iç dökmek dediğim de, günlük olaylar falan olur en fazla.. o nedenle çok heyecanlanmayın.

neyse (neyse ile paragraf başlamaz ama neyse..) lafı uzatmadan "görünen ad"ımın neden dzgndrtyzl olduğuna gelelim. çoğunuzun bildiği gibi sanal ortamda düzgündörtyüzlü 'rumuz'unu kullanmaktayım. bir gün yine bir torrent (torrent nedir bilmeyenler kusura bakmasın) sitesine üye olurken kullanayım rumuzumu istedim, fakat site uyuzluk edip bu rumuzun başkası tarafından parsellendiğini bildirdi. ben de dedim ki "neden marjinal olmuyorum?".. atıverdim kelimedeki ünlü harfleri ve ortaya bu çıktı. sonra, burada da kıllık yapmasın sitemiz diye direk bunu yazıverdim. vay anasına. çok da ilginçmiş, değil mi? hatta hayatınızda gördüğünüz en tuhaf "nick" hikayesi. çok fena çok.

yahu böyle bi hışımla başlayınca da aklına hikaye gelmiyor insanın. zaten saat olmuş 00.17. zaten ıssız adam'ı daha yeni izlemişim, kafam bulanık. kusura bakmayasınız sevgili okurlar. ya da sadece okur. ayrıca merak etmeyesiniz, devamı gelecek. hiç olmadı iki öss anısı anlatırım, olur biter. yazımı bitirmeden önce, bu blogu açmamda bana olağanüstü gaz veren diren'ime büyük bir "teşekkürü borç bilirim." ve kaçınılmaz son: bitti.

.

4 yorum:

  1. ıssız direnden ıssız canere selamlar öss anısı anlatırken össyi yakma kardeşim benim şurda 6 ay sonra yazılarına çarşıda wireless den devam ediceksin nede olsa ;)

    YanıtlaSil
  2. ve diren yine yapacağını yapar.. diyecek sözüm yok.. :D

    YanıtlaSil
  3. eksik kalma sen de canerim..sakin haa..kalk calis olm..

    YanıtlaSil
  4. kafa dağıtmak için yaptığım her harekete annem gibi kalk çalış diye zıplamanız beni sevinçten havalara uçuruyor kardeşlerim.. sağ olun, var olun. :D

    YanıtlaSil