21 Şubat 2009 Cumartesi

insanlıktan çıkmaktayız..

bu sayfada ben olabildiğince içimi dökmeye, kendimi bir nebze de olsa rahatlatmaya çalışıyorum. elimden geldiğince eğlenceli olmaya, okuyanları sıkmamaya çalışıyorum. ama bugün "yemekteyiz" adlı programdan bahsedeceğim. çünkü bu konu da içimi sıkıyor, bunaltıyor beni. birilerine anlatmazsam rahatlamayacağım.

dün gece kanallar arasında dolaşırken, amiyane tabirle zap yaparken yemekteyiz'e rastladım. zaten akşam 4'ten sonra ya yemekteyiz oluyor show tv'de, ya da var mısın yok musun. iyice "bez bebek" oldu bunlar. neyse, program bildiğiniz gibi 5 kişinin bi araya toplanıp yemek yemesi üzerine. dünkü bölümde de 5 kişi toplanmış bunlar, bir teknede yemek yiyorlardı. evet, tekne. "ev sahibi" hanımefendi kendi evini beğenmemiş olacak, teknesinde ağırlamak istemiş konuklarını. ya da belki de teknede yaşıyordur değil mi? o da olabilir. ya da belki mağarada yaşıyordur, mağarasından utandığı için tekneye çağırmıştır insanları. bunlar çeşitli senaryolar, hangisi doğru bilemem. ama bu programı izleyen insanların büyük çoğunluğu orta halli insanlarken, parasını bu insanların gözüne sokmak isteyenlerin bu ülkede yaşamasını istemiyorum ben. bir de garson tutmuş hanımımız, servisi o adama yaptırıyor. kalkıp iki tane tabak getirse asaletinin(!) yerle bir olacağını düşünüyor herhalde. böyle insanları televizyona çıkarıp adam yerine koyan show tv'ye de bir teşekkürü borç bilirim.

gözümüze soktuğunuz paraların yön değiştirip şimdi adını anamayacağım bir yerinize girmesini temenni eder, teknenizden öperim.

1 yorum:

  1. daha da izlemem yemekteyiz :D sert olmuş (bildiğin hardcore)

    YanıtlaSil